І знову ремонт жорсткого диску. Окислені контакти.
Частина 1
Робив на днях родичу компа. Згоріла материнка. Знайшов, купив, поставив в корпус. Все запрацювало)). Але такі речі коли робляться – робиться повний огляд та ревізія всіх комплектуючих. Нюансів було багато: Виламані гнізда USB в корпусі, відвалений світлодіод-індикатор роботи жорсткого диску, не працював аудіо розєм на корпусі, всі провода в корпусі аби як, і.. і ясне діло вліз до жорсткого диску. А там як я і був впевнений біда… Окис контактів… Це призвело б з часом до повної непрацездатності жорсткого диску і як результат до втрат даних…
Любуємось, фото нижче…
А тепер роздивимось ближче…
Таку хрінь не можна залишати і потрібно по можливості вирішувати… Я уже писав про покупку Б/У дисків і про можливі такі речі – ТУТ. Читайте. А тут я досить детально пофоткаю щоб було видно). Сказати коли таке трапиться окислення контакті не можливо. Результатом може бути зберігання в сирих агресивних умовах жорстких дисків… Неякісні матеріали при зборці..
Контакти потрібно ВІДНОВЛЮВАТИ, а не просто потерти резинкою, як робить більшість!! До дупи оте потирання..!! Стреться в такому випадку до кінця захистний слой який і так нічого не захистив..)) Потрібно відновити контакти! Просто залудити мало. Потрібно зробити маленькі міні “подушечки” із припою.
Дзирим на фото ножче).
Ракурс ближче. Видно відновлені контакти. Моя робота). Такі контакти уже не окисляться!! Не знаю чого на заводах так паскудно роблять що контакти окислюються.. Хоча знаю. Штучне старіння)). Заставляють клієнтів бігти в магазин за новими жорсткими дисками.
Ну і задзирим ДО та ПІСЛЯ. Тут буде 100% контакт).
Частина 2
Ще одні контакти. Вже раз взялися так відновлювати одразу і ці теж. Ці контакти відповідають за двигун. Їх корозія ще не сильно з’їла, але процес уже почався. Зупинчємо падлюку на корні). Берем паяльник в руки).
Фінальний результат. Тут усе просто. Тим більше що ці контактні площадки набагато більші. І з ними простіше.
Також порівняння ДО та ПІСЛЯ.
Головне все робити з флюсом. Використовувати якісний припой. І слідкувати за температурою. Ну а у фіналі все відмити спиртиком). Мотайте на ус, ремонтуйте та хай диски крутяться ще довго та нудно))).
Останні коментарі