Абонентське обслуговування

Комп’ютерне обслуговування – складне і неординарне завдання, вирішити яке здатні лише фахівці, що мають високу кваліфікацію в даній області.

Абонентське-обслуговування

В ході абонентського обслуговування комп’ютерів забезпечуються оперативне усунення будь-яких несправностей вашої комп’ютерної техніки, регулярно проводитимуться профілактичні роботи та діагностика обладнання для стабільної роботи Вашої IT-інфраструктури.

Абонентське обслуговування включає в себе планові та термінові виїзди фахівця до Вашого офісу, а також віддалене адміністрування.

  • При плановому виїзді відбувається перевірка всіх комп’ютерів на наявність вірусів і технічних несправностей, усунення неполадок, встановлення програмного забезпечення, планова модернізація техніки та підготовка комп’ютерів до подальшої безперебійної роботи
  • Терміновий виїзд здійснюється в разі аварійних збоїв в роботі локальної мережі. Спеціаліст буде у Вас в найкоротші сроки з моменту надходження інформації про несправну роботу. Протягом будь-якого виїзду час перебування спеціаліста на об’єкті не обмежений, фахівець знаходиться у вашому офісі до повного усунення несправності.
  • Віддалене адміністрування. За Вашої згоди, забезпечується безпечний віддалений доступ комп’ютерного інженера до Ваших комп’ютерів, що дозволить оперативно вирішувати більшість проблем із комп’ютерами. Ваші співробітники самостійно можуть керувати можливістю підключення до комп’ютерів і спостерігати за діями фахівців.

Абонентське обслуговування включає такі види робіт:

Підтримка комп’ютерів:

  • Усунення несправностей і модернізація
  • Встановлення та оновлення ПЗ
  • Планово-профілактичні роботи
  • Консультація користувачів
  • Створення та перенесення робочих місць
  • Адміністрування електронних поштових скриньок

Підтримка серверів:

  • Адміністрування, моніторинг, встановлення та оновлення системного ПЗ
  • Усунення несправностей і модернізація
  • Планово-профілактичні роботи

Підтримка периферійного обладнання:

  • Підключення та налаштування
  • Усунення несправностей на програмному рівні
  • Взаємодія з сервіс-центрами

Забезпечення працездатності мережі:

  • Налагодження та підтримка активного мережевого обладнання

Підтримка кабельної мережі (комп’ютерної і телефонної). Взаємодія з постачальниками IT-послуг (інтернет-провайдери, хостинг-провайдери, оператори зв’язку, розробники програмного забезпечення і т.д.)